Team BEQUIP is trotse finalist bij de Dutch Marketing Awards

Blog: Uitreiking Scale Up of the Year award

Een zinderende avond bij de Dutch Marketing Awards

27 maart 2019

Na de nominatie voor de Scale Up of the Year award was het aftellen geblazen naar de finale op dinsdag 26 maart voor het team van BEEQUIP. Gisteren was het dan eindelijk zover tijdens de zinderende uitreiking van de Dutch Marketing Awards.

Het Koninklijk Instituut voor de Tropen aan de Mauritskade in Amsterdam is een schitterend decor om voor ons als Rotterdammers richting de hoofdstad te togen. Bij binnenkomst in de centrale hal is direct duidelijk dat we vanavond heel marketing-Nederland kunnen treffen. De naambordjes om ons heen liegen er niet om: Transavia, Bol.com, Thuisbezorgd, Rituals, Bergman Clinics. Stuk voor stuk titanen in de industrie waar wij ons vanavond aan mogen meten.

Dutch Marketing Awards Team BEEQUIP bij de Dutch Marketing Awards

 

Marketing-bullshit-bingo

Na een hapje en een drankje worden we naar de grote zaal geleid waar de awards worden uitgereikt door Q-music radioduo Mattie Valk en Marieke Elsinga. Naast de Scale Up of the Year awards zijn er vanavond nog meer prijzen in de wacht te slepen, zoals Start Up of the Year, Marketeer of the Year en Marketing Company of the Year. Met een “Marketing bullshit-bingo-kaart” in ons hand wordt de aftrap gedaan waarin ons wordt verteld dat we alle “bullshit-termen” mogen aanstrepen om bingo te halen. Stiekem zie ik er zelf veel tussen staan die bij BEEQUIP dagelijks over de werkvloer vliegen: Customer Journey, Growth Hacking, Zelfsturend… volgens mij kan ik in een doordeweekse werkweek makkelijk mijn kaart vullen.

 

Marketing bullshit bingo

Successen zijn er om te vieren  

Na een paar awards is eindelijk het moment daar: de uitreiking van ONZE award. We nemen het in deze categorie op tegen New Horizon, Tribes en Picnic. Na een paar mooie woorden van de jury over alle 4 de genomineerden volgt een tromgeroffel. Er verschijnt een naam in beeld: Picnic. Achter ons klinkt gejuich. Shit, jammer. Even is er de bittere nasmaak. Natuurlijk hadden we hem graag gewonnen.

De uitreiking wordt afgesloten met een borrel en daar praten we even na: de bittere nasmaak is allang verdwenen. Hoe cool is het eigenlijk überhaupt dat wij hier vanavond mochten zijn. Dat we naast al die grote merken mochten staan als Rotterdamse leasemaatschappij van zwaar materieel die het net even anders doen. Terwijl uit de dj-stand van Qmusic de muziek begint te blazen en de afterparty wordt ingeluid heffen we het glas op ons succes. Zoals we bij BEEQUIP zeggen: successen zijn er om te vieren.

 

Dutch Marketing Awards

 

Meer weten over onze leaseoplossingen?
Neem contact met ons op!